کلینیک هاطرح و مدل‌های زیبایی

بهترین کلینیک سانترال لب در کرج

زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

جراحی های زیبایی برای سانترال لب در عصر امروز دامنه‌ی گسترده ای دارند و از جراحی بینی گرفته تا لیفت چشم و ابرو و گذاشتن گونه را شامل می شوند.

یکی از عمل های زیبایی نوین که در چهره ی افراد تاثیر چشمگیری دارد عمل جراحی سانترال لب یا لیفت لب می باشد که اخیرا هم طرفداران زیادی پیدا کرده است. اما نکته ی مهم برای افراد این است که پیدا کردن بهترین جراح سانترال لب در کرج کار ساده ای نیست.

در صورتیکه یکی از بهترین جراح یا بهترین مرکز سانترال لب در کرج هستید و چند سال سابقه فعالیت در این حوزه دارید میتوانیم شما را به افرادی که به دنبال جراح مناسب برای سانترال لب در کرج هستند معرفی کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه و در خواست خود را ثبت نمایید.

سانترال لب در کرج

در این مقاله راهنمایی های مهم و نکات قابل توجه برای جراحی سانترال لب در کرج را مطالعه کنید و اطلاعات لازم درباره ی  بهترین جراح لیفت در کرج را به دست آورید.

جراحی سانترال لب در کرج

عمل جراحی سانترال لب یا لیفت لب جراحی سرپایی و کوتاهی ست که طی آن لب بالا کمی بالاتر کشیده می شود تا قرمزی لب بیشتر و بهتر دیده شود و فاصله ی بین بینی و لب بالا متعادل تر شود.

این عمل جراحی بسیار حساس بوده و باید توسط پزشک زیبایی حاذق انجام بشود تا نتیجه ی مطلوب و ایده آل در پی داشته باشد و فرم لب نسبت به چیزی که فرم قبل از جراحی بهتر و زیباتر شود.

این روند زیبایی برای کاهش دادن فاصله لب بالا از بینی و افزایش دادن وسعت ناحیه قرمز رنگ لب که در حالت طبیعی ، بسیار نازک است ، قابل اجرا می باشد.

جراحی سانترال لب چه مزایایی دارد؟

جراحی سانترال لب اگر در مواردی که نیاز به این عمل دیده می شود انجام شود و توسط جراح سانترال لب حرفه ای و با تجربه صورت بگیرد نقش بسیار موثری در زیبایی چهره و ایجاد تناسب میان اجزای مختلف چهره خواهد داشت.

پوست صورت و سایر اندام ها به مرور زمان و بعد از سن 30 سالگی در خانم ها و آقایان دچار افتادگی، شل شدن و از بین رفتن خاصیت ارتجاعی خود می شود و به دنبال آن اجزای صورت تحت تاثیر این افتادگی کشیده شده و به پایین متمایل می شوند. لب ها یکی از اجزایی هستند که در زیبایی صورت بسیار نقش مهمی دارند و در اثر عوامل متعدد و به مرور زمان حالت شاداب و فرم اصلی خود را از دست می دهند.

لیفت لب یکی از موثرترین عمل های جراحی ساده اما حساس برای بازیابی فرم لب ها و بالاتر بردن آن هاست. لیفت لب یا همان جراحی سانترال لب باعث می شود بخش رنگی لب وسیع تر شده و بیشتر و بهتر نمایش داده شود و نوعی جوانسازی لب به حساب می آید. لب ها در اثر گذشت زمان پیر و جمع شده و حالتی متمرکز و رو به داخل پیدا می کنند که مزیت اصلی سانترال لب دقیقا همین کشیدن لب ها به بالا و ایجاد ظاهری جوان و شاداب در آن هاست.

با تغییر لب ها و زیباتر شدن فرم آن ها فرم کلی صورت فرد اصلاح شده و جلوه ی زیباتری پیدا خواهد کرد.

سانترال لب در کرج

جراحی سانترال لب چگونه انجام می شود؟

روش های مختلفی برای لیفت لب مورد استفاده ی جراحان زیبایی قرار می گیرند که از رایج ترین آن ها می توان به دو روش اشاره کرد. روش اول برداشتن قسمتی از پوست صورت است که دقیقا بالای لب قرار دارد و فاصله ی بین لب و بینی را شامل می شود. از قسمت مورد نظر می توان بخش میانی یا گوشه های پوست را برداشت و یا در مواردی سرتاسر لب متناسب با خواست مراجعه کننده و تشخیص پزشک برداشته می شود.

روش دوم که روش جدیدتری ست و پزشکان اغلب این روش را به مراجعه کننده توصیه می کنند برداشتن قسمتی از پوست بین لب و بینی است که دقیقا زیر بینی قرار دارد. با این کار رد جراحی دیده نمی شود و فرایند عمل جراحی راحت تر انجام می شود و نتیجه ی به دست آمده رضایت بخش تر خواهد بود.

اگر عمل جراحی سانترال لب در کرج را با بهترین جراح سانترال لب انجام دهید نتیجه ای بسیار طبیعی و ماندگار خواهید گرفت.

عمل جراحی سانترال لب به چه افرادی توصیه می شود؟

اولین گروهی که نیاز به جراحی ساترال لب یا لیفت لب دارند کسانی هستند که متاسفانه در حوادثی مانند آتش سوزی یا تصادفات در صورت و لب خود دچار آسیب های جدی شده اند و فرم لب بالای آن ها از حالت طبیعی خارج شده است. این افراد می توانند با یک جراحی لیفت لب تحت نظر بهترین جراح سانترال لب در کرج حالت طبیعی و زیبای لب خود را به دست آورند.

گروه بعدی که به عنوان داوطلبان جراحی سانترال لب مناسب به نظر می رسند کسانی هستند که لب بالای نسبتا نازکی دارند و یا مایل هستند فاصله ی میان بینی و لب خود را کمتر کنند. بهترین جراح سانترال لب در کرج قبل از هرگونه اقدامی تناسب و هماهنگی میان اجزای چهره ی شما را بررسی خواهد کرد و ویژگی های مختلف آن را در نظر خواهد گرفت تا مطمئن شود کدام درمان زیبایی برای چهره ی شما مناسب تر است.

بسیاری از افراد تزریق فیلر یا ژل لب را برای تغییردادن فرم لب خود ترجیح می دهند که لازم است بدانند درمان های این چنینی ماندگاری کمی دارند و نتیجه ی طبیعی در پی ندارند. اما جراحی سانترال ماندگاری بالا داشته و نتیجه ای کاملا طبیعی و زیبا به دنبال دارد.

عمل جراحی سانترال لب در کرج

مراحل انجام جراحی سانترال لب چه مراحلی است؟

جراحی سانترال لب فرایند پیچیده ای نیست و اگر توسط جراح سانترال لب مجرب انجام شود مراحل به سرعت پیش رفته و زمان زیادی طول نمی کشد.

اولین مرحله پس از بررسی ویژگی های چهره ی هر فرد و در نظر گرفتن فرم اصلی صورت او، کشیدن طرح لب و علامت گذاشتن و طراحی لب است. مقدار مورد نیاز از داروی بی حسی به نواحی مورد نظر تزریق می شود و با ایجاد برش های کوچک و ظریف پوست ناحیه  مورد نظر برداشته می شود.

خونریزی که طی فرایند عمل جراحی سانترال لب به وجود می آید بسیار کم و کاملا قابل کنترل است. بعد از برش دادن سطحی پوست لب و ایجاد طرح مورد نظر بخیه های ظریف و ریز توسط پزشک انجام شده و ناحیه های برش داده شده در جای مناسب بسته می شوند. این بخیه ها چند روز بعد کشیده خواهند شد و ردی از آن ها باقی نمی ماند.

آخرین مرحله بعد از انجام جراحی سانترال لب مراقبت از ناحیه ی جراحی لب است که با پمادهای تجویز شده توسط پزشک صورت می گیرد.

عمل جراحی سانترال لب با بی حسی موضعی امکان پذیر است اما با توجه به شرایط مراجعه کننده یا تشخیص پزشک در بعضی موارد ممکن است برای انجام جراحی سامنترال لب پزشک بیهوشی را ترجیح دهد.

ماندگاری جراحی سانترال لب چقدر است؟

عمل جراحی سانترال لب یک عمل زیبایی دائمی است که نتایج آن مادام العمر ماندگار هستند. اما ممکن است طی گذشت سال های زیاد و فرا رسیدن دوران پیری لب ها کمی تحت تاثیر افتادگی پوست قرار گرفته و لیفت لب اثر اولیه ی خود را از دست بدهد.

انتخاب بهترین جراح سانترال لب مهم ترین گام در گرفتن نتیجه ی ایده آل از عمل جراحی لب است که باید با تحقیق و آگاهی و پرسیدن نظرات مراجعین قبلی صورت پذیرد. در انجام جراحی های زیبایی هرگز عجله نکنید و با مشورت از متخصصین جراحی زیبایی تصمیم بگیرید.

4.5/5 - (6 امتیاز)
64 مقاله

درباره نویسنده
چون به لایف استایل و زیبایی خیلی علاقه مندم این مقالات رو از جاهای مختلف جمع‌آوری میکنم و در قالب یک پکیج کامل برای شما قرار میدم تا نیاز نداشته باشید وقت زیادی رو برای پیدا کردن بهترین افراد در حوزه زیبایی هدر بدید و سریع به نتیجه مدنظرتون برسید.
مقالات
مقالات مشابه
کلینیک ها

بهترین دکتر لیفت پیشانی در کرج

1 زمان مطالعه
زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه با بالا رفتن سن، تعداد خطوط روی پیشانی بیشتر شده و پوست ابروها شل میشود. اکثر مردم فکر می کنند که اولین…
کلینیک ها

بهترین متخصص ارتودنسی در کرج

1 زمان مطالعه
زمان تقریبی مطالعه: 6 دقیقه انتخاب یکی از بهترین متخصص ارتودنسی در کرج می تواند چالشی مهم باشد. این امر بر اهمیت دقت در انتخاب تخصصی که…
کلینیک ها

بهترین متخصص ایمپلنت در کرج

1 زمان مطالعه
زمان تقریبی مطالعه: 6 دقیقه ایمپلنت در کرج یکی از روش های موثر در ترمیم و بازسازی دندان های از دست رفته است. افرادی که به دنبال…
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ثبت درخواست تبلیغات